känner mig inte fullt så stressad som tidigare längre, men vem vet det kanske kommer tillbaka

 
 
 
Fredag idag och sista jobbdagen för många där ute, dock inte för mig. Istället jobbar jag två-delat pass varje dag fre-sönd. Känns väl sisådär. Men det funkar. 
 
Så nu har jag redan jobbat morgonpasset för idag och ska iväg på nästa pass igen kl 13.00-18.30
I mellan nu blir det att tvätta och försöka ta det lite lungt. Charlie är fortfarande sjuk och Nettan lika så. 
Håller bara tummarna på att dom båda blir friska nu under helgen, så dom slipper må dåligt när jag inte kan vara till så stor hjälp. Även Nomy mår lite konstigt och har gjort i två dagar, varför vet jag inte. Men jag håller tummarna på att alla här hemma blir friska och krya nu i helgen. Så nästa vecka kan bli så bra som möjligt 
 
Nästa helg drar vi till Ämli lördag-söndag, ska bli jätte kul!
Jonna fyller år på måndag och på tisdag ska jag iväg till blodbussen och ge lite blod hade jag tänkt. Och så blir det även en del jobbdagar under veckan såklart. Så nästa vecka känns även den fullspäckad men med lite roliga grejer. 
 
Nej nu ska jag göra lite vettigheter tills Nettan kommer tillbaka. 
Hoppas alla ni där ute får en toppen helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback