charlies nya rum

 
  
  
Vi var ju som sagt på Ikea i söndags där vi köpte lite nya möbler till Charlies rum, vi ville ha lite mer enhetligt och fint. Såklart i rosa, haha! Stackars Charlie kommer säkert hata rosa när hon blir stor, men det blev ljusare och luftigare på rummet nu än innan. Så tills Charlie själv kan säga vad hon gillar eller inte så får det se ut såhär mer eller mindre. Vi vuxna är mycket nöjda i alla fall.
 
Yes annars har tiden bara flytit på som vanligt, Charlie har fyllt 1 år och vi har kalasat för Nettans stora familj.
Så vi tackar även dom för alla fina paketer vi fått <3 Vi har fått massa kläder, Cykelstol och hjälm och leksaker i massor. Nu väntar vi bara på min mamma och min lillasyster som också ska fira Charlie lite smått dom två kommande veckorna (helgerna), det ser vi fram emot, mest själva besöken i sig såklart och Kolmården.
 
Idag är det min lediga dag mitt i veckan, det är så skönt!
Så vi har fixat och donat hela dagen i lägenheten. Men helst av allt skulle jag bara vilja vara vid stranden och BADA!  För helt ärligt så kokar jag nästan bort i denna hetta. Men istället är det ju allt det där "måste göra" som prioriteras först, som vanligt.

Jag vet egentligen inte riktigt mer vad jag ska skriva. Ville bara ge en uppdate om våran vardag. Mest visa bilder på Charlies nya rum såklart.
 

Kram kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback