Lill-tjejjen fyller snart 1 år ♡

Idag är ingen vanlig dag för idag firar vi Charlies födelsedag HURRA HURRA HURRA! (första firandet!)
2 dagar för tidigt men vad gör väl det, vi ska en då hinna med ett par födelsedagsfiranden.
Pappa, Lotta, Otto, Henric och Emma kom på besök till våran lilla stad, vi fikade och åt god lasange
Vi var lite nere vid Varamon och doppade fötterna i iskallt vatten, Sen åkte vi och tittade på en massa båtar vid Borensbergs slussar. Det var lite spännande, då jag aldrig varit där tidigare. Yesbox, annars umgicks vi mest och pratade lite och Charlie öppnade en massa fina paket, tusen tack för allt och för en fin dag
 

Förra helgen spenderade vi en hel dag på Liseberg tillsammans med Jerry och Andreas, var hur kul som helst. Helix är ju fan den bästa berg och dalbanan, ever. Så vi hade det riktigt kul, vi gick även gasten och jag typ dog. haha, hade två små tjejer efter mig som skrek och hoppade till för minsta lilla - vilket resulterade i att jag också blev livrädd för allt som hände bakom mig. Haha!
Älsk vann också massa gott och blandat påsar! MUMS. Ja ni kan ju kanske bara ana hur trött jag var dagen efter? När jag skulle jobba 8-22, kanske inte världens bästa plan. Men det fungerade.
 
Nu ska jag vara social här hemma, för Jenny, Jimmy och Nettans mor och far kommer över för att snacka lite och spela.
 
Ha det bäst!
Snart drar vi till kolmården
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback