Motala stadsfestival


 

 

Idag har vi varit inne i stan och skulle från början både titta på trolleri, godisregn m.m.
Men vi missade alltihop, så det fick istället bli lite karuseller för barn och vuxna. Jag och älsk åkte "flygande mattan" och virvelvinden, mattan fick jag stora blåmärken av, för jag flög verkligen runt. Haha!
 
Charlie åkte även hon lite mer barnvänliga karuseller såklart, hon tyckte det var lite spännande. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon kommer att fortsätta gilla det, för vad är en sommar utan Liseberg eller Gröna Lund?
 
Yes sen var vi allihop (dom flesta grönfossarna) och badade nere vid råssnäsbadet! Hur skönt som helst, jag och Charlie plaskade mest runt vid grunt-vatten. Dom andra kastade boll längre ut. Nu ikväll blir det lite spel och snack-kväll tillsammans med Jimmy, Jenny och Jenny. Ska bli trevligt!
 
Yepp annars har jag inte mycket annat att skriva för stunden.
En vecka kvar sen får jag lite semester! Peppar som tusan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback