Hej hej sommar

  
  
 
 
Idag är det redan onsdag och halva jobbveckan har redan rusat iväg. Vilket känns super bra! Jag jobbar till fyra i eftermiddag och sen blir det hem och äta lite mat, vi har bestämt att äta pannkakor eller plättar idag så det ska bli mumsigt.

 

I söndag gick vi ner till Varamon allihopa (Nettans stora familj med respektive och barn) och grillade. Vi hann även med att ta årets första dopp, ganska så kallt men blev varmare efter ett tag. Det är väl nackdelen med Varamon att det aldrig värms upp ordentligt. Charlie badade lite hon också såklart. Annars satt vi mest och bara tog det lugnt och myste i den stekheta värmen.

 

Jag blev röd som en liten kräfta och fick sådär lagom bränd hoppa in att jobba lite akut ett 24h-pass på jobbet. Ja det va bara le och se glad ut ungefär den kvällen. Haha!

 

Igår var jag helt ledig från jobbet och då passade vi på att åka till Mjölby för att hämta hem ett springband som vi köpt och sen på kvällen gick några från familjen Grönfoss iväg och spelade lite äventyrsgolf, vilket var riktigt trevligt, trots att det gick uruselt för mig.

 

Jahopp annars finns det nog inte så mycket att skriva om idag. Ser fram emot ganska mycket som händer framöver att vi bland annat ska dra till Liseberg, lillasyster kommer hit, det blir Kolmården, pappa med familj kommer hit, mamma kommer också förbi och hälsar på, min och Charlies födelsedagar och andra trevligheter ska hända <3

 

Hörs när vi hörs gott folk!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback