mysungen i vårat liv

 
 
   
 
Har varit helt veckovild nu de senaste dagarna, har nämligen trott att det varit onsdag hur länge som helst. Men idag är det torsdag och två dagar kvar till helg. Ja vet, trodde först att jag skulle få bli ledig på mitt pass imorgon men tji fick jag, får börja jobba tidigare istället och sluta tidigare. Så det är väl inte hela världen. Dock hade det varit sjukt mycket skönare om jag hade blivit hel ledig. Men man kan väl inte få allt. Haha!
 
Igår eftermiddag/kväll storhandlade vi. Idag står det betala räkningar, träna, dusch och laga mat på schemat innan det blir att åka iväg för att jobba 16-22. På lördag åker vi till Örebro för att bada på Gustavsviksbadet och på söndag drar vi iväg till Göteborg och går på Liseberg. Så min "ledighet" är redan fullbokad. Men vad gör väl det om hundra år.
 
Kommande datum o händelser (jag räknar med dagens datum)
3 dagar kvar till äventyrsbadet i Örebro, med Jenny och hennes barn.
4 dagar tills vi åker till Liseberg tillsammans med Jerry och Andreas.
10 dagar kvar tills pappa o lotta kommer för att fira lillskruttan.
12 dagar tills Charlies födelsedag o nettans familj kommer på kalas.
16 dagar till mamma kommer hit och hälsar på.
23 dagar till lillasyster kommer hit
24 dagar kvar tills vi åker till kolmården
Händer något varje helg framöver
 
 
                                                               Ha det bäst
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback