härliga härliga väder

  
  
Känner mig allmänt glad och pepp just nu. Visst känns det skit tråkigt att jobba stora delar av dagarna men försöker som sagt ta vara på den tiden jag faktiskt har här hemma. Och även ta vara på det otroligt fina vädret vi fått de senaste dagarna 
 
Bilderna är från nu i veckan när vi va ute och kastade lite boll med hundarna. Var också vid vattnet för att låta dom dricka lite och både John-John + Nomy gick i för att svalka sig. Tror det är lite för kallt för oss att bada än dock. Men ser fram emot när det börjar bli badväder och vi kan gå till stranden och bada med lilla Charlie 
 
Ser också fram emot April som tusan, det händer så himla mycket då tycker jag.
Vet inte vilka som läser min blogg riktigt så en grej får vara lite hemlig tills vidare. Men vi drar förhoppningsvis till lillasyster en hel helg och bara har det bra + fira henne såklart!
Jag ska också till skolan en helg om det blir som planerat och såklart ska jag jobba en hel del. 
 
Nej nu ska jag inte sitta här mer.
Ut i det fina vädret med er  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback