lediga dagar är bra dagar

  
  
Idag gick vi upp tidigt för att vara en ledig dag. Därför att vi skulle vara i Linköping vid halv 10 för att få hämta ut våran andra bilnyckel. Äntligen 2 bilnycklar i hushållet, vet inte riktigt hur vi har klarat oss på bara en. Det är grymt smidigt att ha varsin i alla fall. Charlie var på sitt allra charmigaste humör såklart 
 
Nu har vi hunnit vara hemma en stund och älsk har åkt iväg för att göra sitt prov just nu. Lycka till ♥
Medans jag, Charlie och hundarna är hemma. Har precis dammsugat och dammat av lite här i lägenheten då jag tyckte att det behövdes. Nu sover lillhjärtat en stund och vid två tiden blir det mellis. Sen hoppas vi att älsk snart kommer hem. För då blir det en promenad med hundarna i det strålande vädret. 
 
Sen ikväll blir det att käka planka? Haha vet inte ens vad det heter egentligen, tror ju plankstek är något helt annat. Men äsch! Jag tror ni vet vad jag menar. Så det ska bli riktigt gott! Kanske bjuder över Nettans mamma och pappa också. 
 
Har den himla turen att jag faktiskt är ledig imorgon också! Oj oj oj vilken lyx må jag säga. 
Sen jobbar jag lördag till söndag kl:8-8. 
 
Yesbox det var nog allt för mig idag. Ha det fint i värmen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback