Ullared tur och retur

Skepp och hoj!
  
I måndags var vi på shoppingtripp i Ullared, vilket var jätte mysigt. 
Vi inhandlade ganska mycket men inte alls i samma skala som sist vi åkte dit, bilder på det mesta kommer här under. 
  
  
Fick dock inte så mycket bilder under själva resan förutom dom två översta bilderna. Men som sagt tiden gick fort och jag är nöjd med dagen. Fick med oss väldigt mycket bra ha grejer till Charlie men mestadels kläder, köpte även kläder till oss själva, lite smink och andra nödvändigheter. En äggkokare och leksaker till hundarna Allt är inte med på bild men lite smått och gott av det mesta fick vi med oss hem. 
 
Igår jobbade jag 8-22, vilket tar lite på krafterna kan jag ju ärligt säga. Man har inte direkt någon fritid själv under dessa dagar tyvärr. Men som sagt det går och idag är jag ju helt ledig. Så det jämnar väl ut sig. 
 
Nu är det inte alls långt kvar tills vi åker ner till Hultsfred, det ska bli riktigt kul! Skriver mer så fort det finns tid. Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback