vill hitta på tusentals saker nu i sommar

  
  
  
Ska inte börja det här inlägget med mina gamla vanliga fraser, ni vet nog vad jag menar ändå. 
Idag har vi gått en lång premiärtur med våran nya vagn som kom i slutet på förra veckan. Men som då hade helt fel hjul med i paketen,så dom passade ju såklart inte. Men igår kväll åkte vi för att storhandla och hämtade samtidigt ut ett nytt litet paket med dom fungerande hjulen till vagnen. Jag ger nu den nya vagnen riktigt bra betyg både för den som drar vagnen och för Charlie som sitter i  då hon nästan somnade direkt. Haha kan bero på att hon va trött men tar det ändå som ett toppen betyg.
 
Yesbox annars har vi hunnit med lite av varje sen sist. Vi har firat våran allra första morsdag, jag köpte en blomma och fika till älsk ifrån Charlie då såklart. Hehe! Sen har vi firat Jenny på sin födelsedag. Jobbat till och från och bara myst med familjen när jag har varit ledig. Käkat godheter och varit ute i sommar solen.
 
Nu ikväll ska jag iväg och jobba igen 16.00-8.00 och det är mitt sista nattpass på över en hel månad framöver. Vilket känns riktigt skönt. Då jag i juni månad varken ska jobbba nätter eller helger! 
Så det ska bli riktigt skönt, få lite mer sammanhängande ledighet så vi kan hitta på lite mer roligheter nu till sommaren och allt. Något vi vill försöka hinna med är Kolmården tillsammans med syster, Astrid Lindgrens Värld och Liseberg. Sen skulle jag jätte gärna vilja hinna med att åka till gamla stan i Linköping och Öland. Så vi får se vad som hinns med och vad vi planerar in. Både Charlie skrutt och jag fyller ju år också så det ska absolut planeras in lite kalas under sommaren!
 
Hoppas också på att vi får lite besök av min familj hit till Motala? komsikomis, som faktiskt är en helt underbar sommarstad. Blir garanterat massa minigolf, trampbåts-turer och vi ska nog försöka hinna prova våran "nya" höghöjdsbana som ligger nere vid varamon. Käka dyr men god glass nere vid hamnen och annat skoj som kostar mindre pengar också såklart. Kubb, grillkvällar, BADA m.m.
 
Ja det var väl allt för mig just nu. Försöker hinna med allt så gott jag kan. 
Ha det bäst och framför allt njut av försommaren..
  
 
bild på paketen och vagnen från premiärturen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback