Första natten, första snön





Det var mycket första idag faktiskt, första snön kom till Motala och ligger väl fortfarande kvar på sina håll. Men det har regnat hela eftermiddagen/kvällen så mer blask än fin snö är det ju nu tyvärr. 

Men endå mysigt på något sätt, när den första snön lägger sig som ett vitt täcke. 
Längtar massor till julen! Och att få julpynta, julbaka, julpyssla och allt annat skoj som händer vid juletider. 

Men det är även min första vakna jobbnatt inatt. Känns både nervöst men samtidigt bra. Jag hoppas att den blir en bra första natt och en bra fortsättning på något nytt.. 

Har under veckan färgat mitt hår väldigt mörkt men jag trivs bra med det faktiskt! Skönt att slippa lägga så mycket fokus på håret just nu då det är tusen andra saker att hålla koll på. 

Imorgon bär det ju även av till Ullared för lite shopping och familjemys tillsammans med älsk, Charlie, Jonna, Ämli, Henric och mamma. Ser fram emot att få träffa allihopa ♡ om jag nu är vaken och pigg! 

Men ska i alla fall försöka sova under bilfärden så det ska nog förhoppningsvis blir bra. 

Nej nu säger jag godnatt till alla sömntutor och välkommnar själv en uppesittarkväll på jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback