först ett "jag" som blev ett "vi" 3/3-07 sen två människor som blev "3"

 
 
En fredag i september.
Vi har haft fullt upp på sistone, varit i Ullared Gekås och shoppat i princip en helt ny garderob till Charlie-busan. Plus lite julklappar och annat smått och gott. Igår såg vi på bio "The maze runner" den var riktigt bra faktikst.
Sen har vi ju också såklart hunnit med att jobba och plugga. Charlie går på förskolan varje vardag mellan klockan nio till ett.  Vi har också ombesiktat bilen och den gick igenom, hallelulija!
 
Idag har vi fart hit och dit, gjort ingenting och allting på samma gång. Det kommer alltid vara en speciell dag. Men samtidigt en dag som alla dom andra. En dag att lägga på minnet i alla fall.
Storhandlat mat och ikväll firar vi in helgen med tacos i taco-bröd-båtar?. Någon ny form på bröden helt enkelt och tittar på Idol och Big Brother.
 
Imorgon ska vi ha spelkväll tillsammans med Jerry, Andreas, Jimmy och Jenny. Det ser jag fram emot massor faktiskt! Blir alltid på bra humör när vi spelar spel och har det allmänt trevligt.
 
Saknar min familj, mest min lillasyster just nu ♡
Ska bli grymt kul att få åka ner till Karlshamn inom en snar framtid och titta på din nya lägenhet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback