jag försöker men det blir bara fel


 
Haft en bra helg nere i Hultsfred och där nere blev det inga kort alls tyvärr, men det är väl som vanligt.
Haha, jag är verkligen dålig på att fotografera nu förtiden även med mobiltelefonen. Borde väl kanske investera i en BRA systemkamera en vacker dag, den jag har idag har ju några år på nacken.
 
Sista dagarna på Charlies inskolning gick jätte bra, både torsdagen och fredagen var hon där själv.
Våran underbara lilla charmis!
Men som ett brev på posten blev hon förkyld och lite febrig under fredagen och mådde väl inget vidare under fredag-lördag. Men nu idag har hon varit mycket piggare och busigare.
 
Vi har umgåtts en hel del med pappa, Lotta och Otto i helgen vilket har varit jätte mysigt. Så tack för allt nu i helgen! Idag åkte vi ju hem igen och vi har packat upp och färgat håret bland annat, älskling har varit helt underbar och tvättat också!
 
Ikväll hoppas jag att vi mest bara kan ta det lungt och andas lite. Innan en ny jobbvecka börjar.
I helgen ska vi till Ullared tillsammans med Jerry och Andreas och det ser jag fram emot massor.
 
Jag älskar vår lilla familj ♡ vi tar oss igen allt, right ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback