du kan falla hundra gånger jag ska rädda dig

Tiden flyger iväg som vanligt men hör och häpna gott folk, från och med nu på torsdag så är jag "ledig" i hela 7 dagar. Det blir fan nästan som en liten mini semester. Däremot är det väl fortfarande massa måsten. Därför skrev jag "ledig". För helt ledig från LIVET blir man väl aldrig, om man inte åker iväg på semester där man slipper bry sig om allt i princip, något sånt borde vi prova på snart eller vad tycker du Nettan? 
 
På torsdag-fredag ska Charlie och jag busa här hemma hela dagarna långa då hon ska vara hemma från dagis. Eftersom dom ska påbörja renoveringen av hela dagiset. Sen på måndag efter får dom flytta in i några lokaler på Mariebergs vårdcentral tills i höst någon gång. Ska bli kul att få se det nya dagiset efteråt.
 
Nu nästa söndag ska vi även äntligen få gå på dop för lille Liam, Charlie har jag redan valt ut en helt underbar outfit till, helt i min smak. Haha tur att Charlie verkade minst lika nöjd med ballerina skorna, hon ville inte ens ta av dom när dom kom på fötterna. Dom två bilderna här under är på klänningen. Så himla fin
 
 
Yes annars vet jag inte alls vad jag ska göra på min ledighet. Ta tag i förrådet kanske? Försöka bli av med lite skit därifrån. Gå långpromenader med hundarna och bara försöka vara lite också förstårs. Vila ut så mycket jag kan och samla nya krafter. Bara vara med min familj
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback