Nytt år och nya tag

                            
 
Jaha här skrivs det inte allt för mycket, tyvärr. Men det har gått otroligt fort på sistone. Firade nyår här hemma med min lilla familj samt Jimmy, Jenny, Liam och vovvarna. Vi åt planka och massa gottigheter och sedan spelade vi spel och snackade skit hela natten lång.
 
Ja annars har jag mestadels jobbat, som vanligt. På mitt nya ställe där jag verkligen stormtrivs. Känns super bra än så länge och jag hoppas att det bara blir bättre och bättre. Och att jag kommer mer och mer in i rollen.
Nu längtar jag dock mestadels till helgen då jag äntligen får spendera lite tid med min fina familj i två HELA dagar.
 
Känns som jag jobbar mer än vad jag är hemma. Men det hoppas jag kan bli en ändring på snart. Är i valet och kvalet hur jag ska göra med jobben. Så vi får helt enkelt se med tiden hur saker och ting blir. Hoppas på att allt bara blir bra hursom..
 
 
Förövrigt så har jag ÄNTLIGEN kommit till skott att måla mina trolldegskakor. Så nu är dom redo att lekas med, men först behövs ju även ett litet kök. Så det har jag och Nettan sysselsatt oss med ett par timmar den här veckan (när vi hunnit med) och målat om Charlies fina kök som hon fick av moster Ämli i julklapp. Så snart är det redo att lekas med. För imorgon ska vi måla för andra och sista gången och jag håller då tummarna på att vi sen på lördag kan sätta ihop det och att vi sen kan LEKA... äntligen kan alla fina julklappar packas upp och lekas med. Ska ta bilder på köket sen när det är färdigt också. Det lovar jag.
 
Nu blir det lite tv-mys i soffan och sen sova. Upp och måla tidigt imorgon och det är även Charlies första dagis-dag sen hennes låååånga jullov. Så vi får se hur det går också!
 
Kram kram
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback