dagarna flyter samman och snart har 4 veckor passerat.

Snart har två hela veckor av min semester redan gått, och tro mig jag har redan ångest över att den snart är slut. Har inte haft strålande solsken någon dag än så länge, har fortfarande inte kunnat bada ute? för det inte är tillräckligt varmt. Så det känns mindre kul men jag hoppas att det bara blir finare och varmare väder ute. Så jag tillslut kan bada utomhus (ej uppvärmd pool.)
 
I veckan har vi mest lekt i lekparker och busat jag och Charlie. Nettan har jobbat väldigt väldigt mycket så henne har vi mest sett en stund på kvällarna, tyvärr. Önskar hon också hade semester. Men man kan inte få allt här i världen.
 
I helgen så ska vi in till stan och titta lite och eventuellt gå med i prideparaden som arrangeras här i Motala för första gången. Känns lite spännande. Annars ska vi nog bara fortsätta vårat lekande i olika lekparker. Haha!
Imorgon har vi en lekparksdejt tillsammans med en mamma och hennes son så det ska bli kul.
 
Men nästa vecka händer det en hel del spännande saker.
På tisdag ska vi tillsammans med Jenny och hennes barn åka till Astrid Lindgrens Värld och jag hoppas på fantastiskt fint väder. 3e gången gillt. Så vi verkligen bara kan gå och mysa där inne bland alla sagor och äventyr.
 
Sen har vi bokat in en annan lekdejt tillsammans med en regnbågsfamilj här i Motala, vilket känns roligt det också. Hoppas bara att det blir att man fortsätter träffas också.
 
Men det bästa av allt är att till helgen som kommer i nästa vecka ska vi ner till Ämli, världens bästa lillasyster!
Som vi längtat och väntat. Ser fram emot det som fasen, och när vi väl är där ska vi till barnens gård. Där det både finns vattenland, lekpark och bondgård. Allt i ett kan man säga, och bäst av allt kanske rida på ponny.
 
Idag har jag och Charlie haft hundspa här hemma! Sen fick även jag och Charlie varsin dusch.
 
Nu kom äntligen Nettan hem så nu ska vi mysa ner oss i soffan.
hej då! vi får höras en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback