tänk att få ha barns beskymmer för en enda dag

Gott att provsmaka kaksmet när man bakar med mamma ♡ (bilder från gårdagens bakning.)
Två hela dagar har snart gått utav min ledighet och jag har redan börjat fått ångest över att jag snart ska jobba igen. Även att det är fem hela dagar kvar. Haha, får hoppas att jag hinner ändra uppfattning innan dess.
 
 
Ikväll får vi se om Jimmy, Liam och Jenny kommer över. Annars så blir det nog bara seriemys tillsammans med Nettan. Och på söndag väntas det ju dop för lillen. Sen får vi se vad dagarna mer har att erbjuda. Hoppas på mycket skojj och roligheter.
 
Annars rullar väl livet på sisådär lagom. Tiden flyger iväg. Tankarna snurrar och ja allmänt känns det rätt kaosartat. Men jag försöker att se förbi det och bara leva i nuet för en stund. Jag har i nuläget ett jobb jag trivs jätte bra med, men har nu även blivit erbjuden ett annat jobb på en lite större tjänst (där jag står som vikarie i dagsläget.) Jag trivs jätte bra på båda ställena. Men kan fan inte välja..
Ska jag byta jobb igen liksom? Orka det, och som jag skrev jag trivs ju som fisken i vattnet just nu. Kunde det inte bara fått vara som det är.  Dilemman hit och dilemman dit.
 
 
Njut av helgen, för det är precis vad jag tänker göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback