Julklappshandling i Ullared

Va på gekås igår och handlade massa grejer. Bland annat alla barnens julklappar i stort sett. Träffade lillasyster också bland allt fika och kundvagnar. 

Dagen man åker dit går fort och efteråt känns det som man ändå inte hann med allt man skulle. Haha men det är kul så länge det varar. 

Köpte mig också en användbar pryl här i hemmet, en vattenkokare som man kan ställa in olika temperaturer med. Så skönt! Då jag aldrig lyckas få upp behållaren på vår Baby Brezza så är det smidigt att kunna koka vattnet till precis 40 grader och sedan hälla det direkt i termosen om man ska iväg någonstans. 

Och det är ju sällan jag och Nettan har ro i kroppen till att bara vara hemma när hon är ledig. Vi far och flänger lite överallt oftast. Så då är det bra att få med sig mat åt vår mini. 

Det är lite ovant ännu att ha en bebis i familjen. Charlie har ju varken blöjor längre, hon äter inte bebismat, välling eller använder napp eller liknande. Så det här är verkligen att börja om från början på det viset. 
Och man har ju mer eller mindre glömt bort massor. Men nu börjar det väl bli en mer "vardag" det här livet också. Även när Nettan är iväg och jobbar. 

(null)
Yes det var nog allt jag hade på hjärtat idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback