grattis till mig och alla andra vänsterhänta idag

Vaknade super tidigt idag och låg och frös för Ämli har öppet fönster här inne plus stängd dörr.
Så jag skojjar inte när jag säger att det var iskallt här inne.
Men jag stänge efter mycket om och men och glodde lite på tv.n

Lite senare kom Lotta in och sa hej då och vi blev ensamma här hemma med vår bror.
Mamma ringde och visst ja, jag hade glömt att vi skulle bort till morfar
Så det blev att skynda på lite med att ta på sig kläder och sen gick jag och Ämli bort till honom.

Där blev det lite fika för allas del utom min, jag tog en mini kexchoklad.
Sen blev det att gå hemmåt och nu sitter jag och Ämli på hennes rum och gör ingenting alls.
Kan det bli mycket roligare.

Jag hoppas hoppas hoppas innerligt att nettan ringer eller skriver ett sms vid 16.00 tiden och säger att vi har fått ett speciellt brev i postlådan. Då blir jag lycklig.

åh visst ja för att inte glömma det är alla vänsterhäntas dag idag.
Så Grattis till mig och alla ni andra där ute som är vänsterhänta!
Är du vänsterhänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback