det är viktigt att kunna lita på varandra

Godmorgon alla pigga och glada!

Idag är det fredag, vilket är väldigt skönt.
Då det är väldigt segt att vara ensam här hemma eller okej då jag har ju Elliey skrutten.
(Men hon sover just nu.)
Älskling slutar väll rätt tidigt får jag hoppas, men innan dess ska jag hinna göra mig iordning och åka in till stan en sväng.
Lämna in lite papper så allt är färdigt tills jag åker hem till Hultsfred.

Sen ska jag väll försöka slå in de sista julklapparna och fixa och dona lite här hemma.
Ska åtminstonde försöka hålla mig sysselsatt med någonting tills älsk kommer hem.
Därefter ska vi följa med Jonna och köpa lite små prylar samt mat till hennes lille hamster som vi ska hämta imorgon.
Redigt kul för henne :')


Jag hoppas verkligen att all denna
snö håller i sig tills julafton!






Kommentarer
- Alexandra! säger:

Ja det enda som kan vara lite svårt med katter är att dem leker på deras egna villkor, medans hundar leker när vi ger kommando, ungefär. ;P



sv: Vi börjar den 8 januari, ni då?

2009-12-18 | 10:39:41
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback