hej då motala, hej hej hultsfred

Idag åker vi ner till hultsfred, Jag älskling och elliey plutt. Känns skönt att komma hem till mamma oc syskonen faktiskt.
Mamma kommer snart och hämtar oss, vi sitter just nu bara på balkongen och väntar. Elliey är lika ivrig hon. Allt är nerpackat och färdigt (hoppas jag).

Kan ju berätta att jag har världens finaste flickvän som köpt mig en mini dator igår.

Tack tack älskling, Den funkar kanon och är lagom till mig, med tanke på att jag har en stationär dator som är super bra enligt mig själv. Så den här blir mest om vi åker någonstans eller när vi vill avnjuta våran ny inredda balkong, haha den är ju smidig att ta med osv..

Nog skrivet om det, igår blev det att bada i varamon en liten snabbis tillsammans med älsk, jonna jimmy och jenny
Sen blev det att packa iordning allt för idag, Sen drog vi ut madrassen från sängen och sov ute på balkongen. Smarta Sofie hade glömt nycklarna i dörren under hela natten, Hej jo jag är smart!

Kommentarer
Nettan säger:

Jag älsklar dig sofie <3 det var mysigt att sova på balkongen ^^ och jag är glad att du blev lite nöjd med datorn iaf :)

2009-07-02 | 15:48:38
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback