sommarnatt ute på balkongen

Nu är jag proppmätt, Har lagat och ätit korvstroganoff med ris super gott om ni frågar mig.
Min favoritmat. Ja efter det blev det att baka lite chokladbollar,som jag och Jonna ska ha med oss imorgon. En smet med pärlsocker och en smet med strösocker, jag föredrar strösockret faktiskt!
Ikväll blir det lite harry potter kväll faktiskt,
vi tänkte först köra en hel weekend med bara harry potter filmerna.
Men jag tror vi tjuvstartar med den första filmen ikväll endå.
Plus att vi ska ha  "pyjamasparty" på balkongen och sova där ute inatt,
vi tänkte dra ut två madrasser och den lilla tv.n och massa täcken och kuddar.
Ja det kan nog bli en lyckad kväll, jag hoppas på det.

Ja för att inte glömma det, imorgon ska jag och jonna vara i varamon hela dagen, Så vi har förberett en massa.
Ska vara där tills älsk slutat jobba och en liten bit efteråt. Jag hoppas på en jätte varm och solig dag!


Kommentarer
Tobias - Mitt liv genom en kameralins säger:

Ville bara titta in och säga godnatt (eller de kanske är morgon när du läser detta ^^), och hoppas vi hörs här imorgon! :D



Natti natti



/Tobias

2009-07-14 | 23:37:56
Bloggadress: http://perspektiw.blogg.se/
Hanna säger:

Det där med att sova på balkongen låter tokmysigt! :)

2009-07-15 | 19:13:20
Bloggadress: http://outonthepiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback