sorry for everything

jag hatar när det är såhär, verkligen hatar var ordet.
jag vill kunna vara den där bra människan, kunna göra det där jag vill och kunna ha mat på bordet.
varför är allt hela tiden så komplicerat?
Jag vet att jag inte är den där som har det värst av alla i hela världen, det har jag inte påstått.
Men alla har vi våra bra och våra mindre bra dagar. Den här månadens slut kommer säkert vara en av de mindre bra.
Tuvärr är det faktiskt så.
Jag önskar ibland att jag bodde hemma hos min mamma och pappa, men kommer strax på mig själv att fantisera ihop någon låtsas värld. Som jag varje gång vet att det här är inte sant, det är inte såhär det ser ut i verkligheten.
Åh ibland måste jag bara säga att jag är besviken på verkligheten och undrar varför  inte alla kan få det dom önskar sig mest av allt i världen?

Jag önskar att jag bode närmare min familj, min mamma,pappa och mina syskon för ja älskar dom över hela mitt hjärta, och jag behöver dom!
men saker är inte så lätt när folk inte känner samma sak tillbaks.
Men allt ska inte alltid vara lätt det är så livet fungerar..


Kommentarer
Randy säger:

Jag förstår att du längtar hem, usch vad jobbigt. Trivs du inte där du bor med din flickvän? =)

2009-07-14 | 17:22:09
Bloggadress: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback