idag gick jag upp med solen


Godmorgon, för idag vaknade jag faktiskt på rätt sida.
Jag hoppas på en super duper bra dag.
Ja vaknade imorse att syster skrev sms jag svarade såklart men sen somnade jag om.
Sen vaknade jag med älskling som skulle iväg till jobbet, åh nu kan jag inte somna om.
Men det gör mig ingenting, Jonna sover fortfarande dock.
Så ensamt är det iof.

Våran bad dag igår blev tuvärr inte så lyckad, eller jo morgonen var bra i sådär två tre timmar men när klockan blivit tolv gick solen i moln och vi frös ihjäl upp på stranden så vi satt där till klockan 3 och då började det regna.
Haha men vi hann bada och det var jätte varmt i vattnet!

Ja och nu vet jag inte vad som händer, ja ska gå igenom lite musik och fixa hårddisken kanske.
nu längtar jag tills älskling kommer hem!
Och vet ni det är bara 18 dagar kvar tills jag fyller år,
åh ja jag vet att jag blir som ett barn på julafton.
Men det är väll klart man ska tycka om sin egna födelsedag?


Kommentarer
Simone säger:

Sv: Skönt att ni fick er ett dopp, det är ju så gott i havet - verkligen varmt, speciellt om det regnar :)

2009-07-16 | 12:12:58
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
Simone säger:

Sv: Tack tjejen, gulligt av dig! Hoppas du också får en toppendag! :D

2009-07-16 | 13:18:34
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback