har fastnat i ett hål och orkar inte ta mig upp

Tänkte göra ett inlägg och bara säga att hej jag lever men känner mig inte riktigt blogginspirerad längre.
Får se när jag börjar blogga igen, men det blir väl efter nyår kanske.
Känns som jag har rätt mycket att göra innan dess, trots att jag mest bara strosar runt och bara är.
Julafton firades hos mor o far i hultsfred och det var mysigt att bara umgås med the familja.
Åkte hem till Motala igen i söndags då jag inte kände att det var någon mening att vara kvar när alla började jobba och inga syskon var hemma. Saknar er allihopa, för jag har det jävligt mysigt när vi umgås allihopa, dock är det allt för sällan nu förtiden. Men hey sofie klagar inte utan nöjer sig med det hon får ♥

Igår såg jag älsk o jonna Narnia Kung Caspian och skeppet Gryningen på 3D och det var riktigt jävla kul måste jag säga. TACK för att ni två är helt jävla underbara och gårdagen var riktig mysig på stan, dock känner jag mig fortfarande sjuk vilket tar rätt mycket på mina krafter.

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, skriver när jag känner för det nuförtiden istället. Efter nyår blir det nog mer regelbundet igen.
Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback