rubriker är bara till för att jävlas

Idag tänder vi det andra ljuset i adventsljusstaken. Här är vi uppe tidigt och vi har redan varit vakna i någon timme. Har börjat tvätta som börjar bli en rutin på söndagarna och även fortsätt färgandet av mitt hår då vi gjorde en paus under gårkvällen. Just nu har mitt hår stora skiftningar i orange,brunt,mörkbrunt och blont. Riktigt snyggt om ni frågar mig. NOT! Ja så denna dag kommer mestadels gå till att fortsätta färga mitt hår och städa lite när allt är klart.


När andra ljust brinner är snart lucia här,
Hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär.


Kommentarer
PAUSE säger:

jag var på stan igår och så :P dudå?

2010-12-05 | 10:08:13
Bloggadress: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback