jag frågar dig alltid om vad som händer sen

                                   
                                    
                                   
Lite bilder från projektarbetet, failbilder (bilder jag inte tog med) fast på något sätt älskar jag dom endå ♥ Borde aldrig kolla bilder på min dator för jag saknar alltid mitt hår som det var just då rosa, rött, dreads eller falls. jag gillar svart, klart jag gör. MEN jag tröttnar - svart är vardagligt alltså blir det tråkigt efter ett tag.

Jaja får se vad jag gör åt det, nu tror jag att det blir frukost. Därefter har jag ingen aning om vad som sker men det återstår att se. Pratade med mamma i telefonen igår och vi ska åka till skåne i början av augusti det ser jag fram emot :)

Kommentarer
Nettan säger:

hoppas jag får vara en del av ditt liv föralltid<3

2010-07-25 | 08:41:31
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback