blandade känslor i blandade tomrum

                        
Man vill ju jätte gärna ha bilder på sina djur när dom är små, så man ändå har bilder på när dom var pluttiga. Men det svåra i det är ju att dom aldrig är still, ja förutom när dom sover då. Men det resulterar inte i så roliga bilder tråkigt nog. Haha så nästan alla bilder ja har är på antingen bara rumpan, svansen eller en tass eller otroligt suddiga hopp bilder. Jaja övning ger nog färdighet.

Dagen ser ut som alla andra dagar, gå ut med lillskiten, vänta på nettan och laga mat. Ikväll ska vi kolla någon film troligtvis. Imorgon ser dagen lite annorlunda ut och jag vet bara just nu eller jag hoppas att det är det bästa för Elliey helt enkelt. Vill egentligen inte för min egen del, men för henne är det bäst såhär
jag kommer alltid att älska dig och du har alltid en plats i mitt hjärta


Kommentarer
IDA säger:

sv: Det måste du verkligen, Ben & Jerrys är såååå gott!



Under sommarlovet ska jag jobba i 4 veckor, ska till Stockholm och sedan ska jag väl bara ta det lugnt och vara med kompisar. Du då? :)

2010-06-17 | 17:27:55
Bloggadress: http://idawa.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Jag håller tummarna för att du snart ska få honom att vara still för ett foto! ;)



Åh, måste du göra dig av med katten din? :(

2010-06-18 | 19:58:32
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback