fredag och hemlängtan

Sista praktikdagen och sista dagen jag i stort sätt är här i hultsfred kan man säga.
Imorgon åker jag ju hem så idag när jag slutat praktiken åker jag direkt till affären och inhandlar en chokladask och några trisslotter som tack till pappa och Lotta för att dom stått ut med mig och även gjort så mycket för mig när jag varit här.
          
Ni är världsbäst, tack!
Det kommer bli riktigt tråkigt att åka härifrån för jag kommer sakna min familj här nere, men det ska samtidigt bli super skönt att komma hem till flickvännen och kissekatten. Fast som det ser ut nu så blir det dock ändrade planer än vad jag hade hoppats på. Men lycka till och jag hoppas du får det kul älskling. Jag tror på dig, du är bäst ju! Längtar tills om 4 veckor då kommer min familj upp till Motala.

Nu ska jag snart åka iväg till praktiken. Tråkigt att det är sista dagen men jag hoppas det inte blir sista gången.

Några planer inför helgen?

Kommentarer
Emelie's WickedTime säger:

sv: idag händer de nog inget spciellt, men man vet aldrig va kvällen bjuder på;) själv då?

2010-05-07 | 13:24:51
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback