när allt annat snurrar runt står du och jag still



Kolla vad jag fick hem för godsak i brevlådan, snacka om att jag var lycklig!
Har redan hunnit provsmakat och MUUUUMS säger jag bara, riktigt mustig och helt klart en godkänd vitchoklad. Ni måste bara testa när den kommer ut i affären. Jag kommer garanterat köpa den igen.

Ja idag har jag suttit i skolan och ändrat om i artikeln, de kommer så småning om dyka upp i våran webbtidning BonaSignalen där vi kommer publicera det mesta utav läsar-värde som vi skriver, spelar in och filmar. Nu tänkte jag sätta mig med min uppgift att skriva en utvädering utav den tiden som gått och de uppgifter vi haft hitills.

Så nu måste jag dra, sen blir det matlagning!

Kommentarer
ERICAPERZZON säger:

Åh jag älskar vit choklad! När kommer den ut?;P



/E

2010-09-29 | 20:57:55
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback