jag har hört att du träffat nån och den här gången är du riktigt säker

bra och dåligt lov..

En sak som alltid får mig på fint toppen humör är Håkan, fina fina håkan.
hur mer underbar kan man önska att en person skulle vara?
musik som får kroppen till gåshud
texter som är som choklad, bullar och glass på samma gång.
bästa jävla mannen helt enkelt.

Idag är det tyvärr sista dagen på påsklovet och inte ett enda litet påskägg har man fått, inte ens påskmaten.
Inte sett en enda påskpyntning och inte heller fått träffa fina, underbara familjen.
Nåja, jag har spenderat mesta dels av tiden till att bara vänta, väntan på något.

Men förutom att bara invänta.. Så har jag ätit min första kebabrulle ever. riktigt läckert.
umgåtts med mina fin fina hundar, hur underbara som helst. Badat fötterna i varamon.
Suttit på balkongen och bara myst i värmen. Ätit glassar. storhandlat. kollat på big love tillsammans med Nettan och Jonna. Städat och rensat lägenheten. även hunnit med årets första grillning. Varit med och firat två födelsedagar. ångrat saker. gråtit floder. varit lycklig. varit riktigt olycklig. och slutligen tatuerat mig.

Ikväll blir det Tacos-time. min absolut favorit tid. faktiskt.
oftast kan sånna kvällar inte gå fel. det har hänt. men oftast är dom fina.
Så ikväll tackar jag gärna ja till en fin bra kväll som avslut på ett mindre bra lov.

Skolan imorgon, vilket känns relativt skönt på något sätt.
samtidigt som det känns hemskt. tillbaks till livet och tider då jag gör något vettigt.
Att sitta själv i en lägenhet är inget jag rekommenderar. Så skolan och lite saker att göra är bara bra.

Vill tacka min otroligt fina syster att hon fan är min syster!
Va skulle jag gjort utan henne liksom?
och imorgon är inte vilken dag som helst, utan hennes födelsedag!
GRATTIS SIS,
i förskott


ett bra jälva minne och finaste syskonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback