zebra o leopard kommer alltid få mitt hjärta att slå dubbla slag.




Va i Linköping igår med Nettan, handlade knappt något det jag skulle ha fanns i stort sett inte.
Så enbart kuddarna fick följa med mig hem, va meningen att jag skulle köpt en zebra filt i samma stil också.
Plus ett svart duschdraperi. Men filten var slutsåld o draperiet var inte på rean längre.
Zebra påslakanet köpte jag för någon dag sedan men har inte visat det här i bloggen.

Ligger lite efter i blogginlägg har en hel del som står på utkast just nu.
Fick även reda på att jag kom in på alla kurser jag sökte till nu i höst, men får söka om dom till nästa år och hoppas på samma tur igen. Vill nog faktiskt gå klart journalistkursen först!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback