- dag 15 -

Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig. Jag tar mitt spotifykonto och tar den listan med mest blandade låtar jag har, så blir det lite roligare!

1.hold your head up high - nomy
2.home - Edward sharpe & the magnetic zeros
3.your guardian angel - the red jumpsuit apparatus
4.I like the way this is going - Eels
5.utan dina andetag - kent
6.du är snart där - håkan hellström
7. från och med du - Oskar linnros
8. yeah yeah wow wow - Martin
9. he's back - Alice cooper 
10. love is my drug - John Me

Oj vad dessa låtarna betyder ja då får jag väl försöka förklara mig lite här då. Men det blir svårt!
1. Den är fin och jag älskar låten bara. Finns inte så mycket mer att säga, den betyder bra jävla låt!
2. denna är det fart i och jag älskar den,den fastnar lätt i hjärnan betyder: lätt låt som alltid går att lyssna på.
3. jag älskar texten och den betyder: fina minnen som ger låten en jävla bra stämning.
4. härlig låt som betyder sommmmmar!! haha vet inte varför men den känns sommar o sol.
5. Denna betyder så otroligt mycket, gamla minnen ploppar upp och man önskar bara att tiden var som då.
6. Alla håkans låtar är underbara så vad finns det att säga, alla betyder värme och en jävla massa kärlek!
7. Denna betyder skoldagars slut, låt som gått repeat länge i denna lägenhet. ångest blandat med kärlek.
8. Oj oj oj, barndomsminnen på hög nivå, betyder skolans musiklektioner med allt vad det innebar.
9. Betyder bilturer med hög musik på mp3 när man var liten och dum.
10. Andra avenyn behöver jag säga något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback