Bloggutmaning - dig som vän!

Bättre sent än aldrig!
Nu äntligen har jag lite tid över och tänkte då passa på att göra min bloggutmaning som Ida utmanat mig på.

Gör så här;
1. Beskriv dig själv som vän. Hur är du som vän och hur är du som person gentemot dina vänner?
2. Beskriv hur du tror att dina vänner uppfattar dig som kompis och person gentemot dina vänner? Uppfattas du på samma sätt som du själv uppfattar dig som vän tror du?
3. Känner du personligen den personen som utmanade dig så ge en beskrivning av hur du uppfattar denna som vän.
4. Utmana 5 personer


1.
Hur jag är som vän..
Jag är en person som försöker finnas där för mina vänner, jag är snäll och försöker hjälpa så gott jag kan i alla situationer. Jag kanske inte är den bästa av dem bästa men jag finns och ställer upp till 100 procent i både gott och ont. Annars är jag väl vad en vän bör vara helt enkelt, eller hoppas jag.

2. Hur jag tror mina vänner uppfattar mig..
Jag tror att mina vänner uppfattar mig som en bra tjej, som finns där så ofta jag kan ställa upp. Jag tror och vill hoppas att mina vänner tycker jag är en bra och snäll vän, och vet att jag alltid kommer att finnas där för dem. Vad det än är. Jag hoppas dom har det kul tillsammans med mig, för det har jag med dom!

3. Känner jag personen som utmanade mig..
Jaa, jag känner Ida. Hon är en bra vän. Jag är jätte glad att vi träffades och det är tack vare henne och våra hundar Bamse o John-john. Jag har jätte kul tillsammans med henne och det hoppas jag hon har i mitt sällskap också :) Ida är en person som ställer upp för en, finns där när man vill prata och är en glad och rolig tjej att umgås med!

4. Jag blev utmanad av: Ida
Jag utmanar: alla som vill göra den!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback