Dom får dig vart dom vill /H.H

ikväll känner jag mig ensammare än jag gjort på länge. en stor saknad utav att ha någon nära.
hos sig, med sig.
haft en jätte bra och trevlig kväll, men nu när jag sitter här ensam i lägenheten slår det mig. igen.
hur ensam jag faktiskt är vid många tillfällen, som då, som nu, som imorgon. nästa vecka.

ser inte längre fram emot lovet, ser neråt. jag är ledsen och vill gråta.
men jag ska lägga mig i soffan bredvid världens mest underbaraste hund, jag älskar min mini dobbis
föralltid, mina grannar är störda längsta fingret åt er ikväll, idioter.

Det var nog grannens fel alltihop, innan kände jag mig som bäst i världen.
kanske inte, men inte såhär fel i alla fall.
som sagt, nu ska jag tröstäta något från kylen lägga mig i soffan med filt o mysa med finaste john-john.

jagvillhadigvillduhamig,nukandufåmigsålätt.

godnatt till alla som kommer sova er igenom natten.

                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback