du kommer nog aldrig mer vara min vän

kollar lägenheter i göteborg o helvete vad jag bara vill bort dit, nu.
föralltid.
göteborg är staden i mitt hjärta, där ska jag bo.

här har jag inget kvar och hultsfred är dåtid.
framtiden är i göteborg, där ska jag må bra.
skratta mig lycklig vareviga dag.
går inte det får jag fortsätta vandra framåt, runt om i vårat avlånga land.

tills jag hittar något perfekt, för just mig.

Men först ska jag väl bara gå klart i skolan. 1 år kvar.
sen är det en ny värld som öppnar sig.
för mig,åt mig, till mig.

här finns ingenting. absolut ingenting.
jag är hungrig. som ett as.
äta.. luft?

puss på att allt är underbart!
en ren lögn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback