jippi för en rolig roadtrip!

Sitter just nu hos Nettan och bara segar, idag har jag städat som en tok
tagit bort mina värdefulla grejer och gjort det fint och välkommnande till mina kommande gäster som ska bo i min lägenhet nu under vätternrundan.

Jag själv ska ner till Hultsfred och spendera tid med min kära familj, samt även se på min systers student, äta god jävla mat i mängder och gå på en arbetsintervju.
Så önska mig lycka till :D

Så imorgon bitti åker jag, Nettan, john-john och Nomy ner till Gamleby för att se när Ämli springer ut och därefter blir det arbetsintervjun och sedan god mat o dryck hemma hos pappa.
Fredagen kommer vi åka ut till stugan med mamma och äta god mat där och fira Ämlis student på mammas sida helt enkelt.

Jag hoppas denna långhelg kommer att bli kalaskul och det lär säkert vara det enda roliga som händer mig denhär sommaren. Nja, kanske inte.
Jag hoppas såklart att jag får jobbet jag ska på intervju på och då kan jag nog även unna mig en liten mini resa.

Vi får se vad som händer och sker.
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och spela mobilspel och sedan blir det sängen relativt tidigt.
Vi åker nog härifrån i rätt skaplig tid på morgonkvisten.

Pusshej, kommer inte ha tid för bloggen där nere.

                                   
                                                         old happy pic on nettan and sofie..


Kommentarer
Ida Tallhed säger:

åååh... va fint med stjärnorna där vid ögat :D så borde du ha oftare <3 <3 miss you <3

2011-06-20 | 22:14:01
Bloggadress: http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback