jag hoppas innerligt med hela mitt hjärta, på riktigt

Har precis kommit hem från en serie eftermiddag/kväll tillsammans med Nettan och Jonna. Vi såg på Big Love och Pretty Little Liars. Det är alltid lika spännande varje gång och Big love har mest bara blivit allmänt konstigt, men är helt besatt av att se färdigt endå.

Därefter gick jag ut och träffade Ida och Bamse, det var riktigt trevligt att träffa dom.
Nu skulle jag ha ringt ett samtal, men som det ser ut nu så är det ändrade planer, det blir nog inte alls som jag hade hoppats eller tänkt förhuvudtaget. Men men sånt är väl livet, kanske finns det en liten chans. Men säkert inte. Är ledsen så nu ska jag bara ut på min kvällspromenad med John-john och därefter blir det sängen. Bums.

Godnatt,
denna veckan kommer nu bara förbli jobbig och ledsam och det enda jag kommer att vänta på är måndag eller tisdag nästa vecka. För att få veta helt säkert. och jag är inte ens så säker på att jag vill veta svaret faktiskt.
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback