en gång mest på skämt..


Höstlördag utan dess like, dimman ligger tät och med bara 5 plusgrader är det kallare än på mycket länge.
Jag fryser om händerna när jag är ute på promenad med john-john.
John-john fryser om tassarna och ena bakbenet kastas upp lite då och då från den iskalla gräsmattan.
Han får lätt kramp i fötterna med sin tunna korta päls. Vintern är dock värre för honom.

Jag älskar den här kylan, jag känner mig så levande just i den här stunden.
Och det får mig att inse hur mycket man har, och vad gör vi med livet egentligen?
Lev livet här och nu!

Idag vill jag ut på en lång promenad och bara fotografera ALLT!
jag vill leva och nu ska jag börja..

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback