Elf makeup: stuff

Kommer lite tätare inpå nu med mina recensioner.
Idag tänkte jag visa eller berätta lite om mina prylar jag köpt därifrån!
Och samtidigt tänkte jag även tipsa om att dom just nu har 50% rabatt på allt i webbbshoppen!


Först ut har vi Small Brush Holder. En borsthållare helt enkelt, i färgen svart. Man får rum med rätt så många borstar i den tycker jag personligen. Den har en snyggt stilrent utseende. den kostar 52:-


Köpte även den större versionen av deras borsthållare som heter Large Brush Holder och kostar runt 122:-
Den är helt enkelt som tre små borsthållare i storleken. Samma utseende på den här fast i större format helt enkelt. Älskar båda två då svart är en favoritfärg. Om man nu kallar det en färg vill säga.
          
Och eftersom jag köpte så himla många olika borstar ville jag ju naturligtvis också kunna hålla dom rena. Så jag köpte deras Daily Brush Cleaner och Brush Shampoo som jag använt mig utav. Tycker båda två produkterna är bra i sig.

Daily brush cleaner använder man sig utav varje dag och sprutar på sina bortstar för att ta bort bakterier. Dock luktar den väldigt starkt så dom som är lite emot starkt luktande saker bör nog inte använda den. Tycker dock själv att den luktar gott men den luktar väldigt mycket och intensivt. 36:- 

Brush shampoo är djuprengörande för borstarna och tar verkligen bort alla sminkrester som finns i borsten, puder och lösa saker är jätte enkelt att rengöra med. Men däremot flytande foundation och andra flytande produkter tar lite längre tid att rengöra. Men det funkar kanon till båda sorterna, men tar som sagt lite längre tid för flytande produkter. 36:-

            
           Har även köpt lösögonfransar, Flirty Eyelash Palettes kostar 31:- och Dramatic Lash Kit kostar 15:-

          
                         Och så köpte jag även två olika ögonfransböjare. Eyelash Curler som kostar 36:- 
                                                      och Eye Lash Curler som kostar 16:-

Dom har just nu 50% på allt i webbshoppen ange bara koden 250KFB (dock måste du handlat för runt 255kr.)
Rabatten pågår till och med kl 02.00 måndag den 12 september, så passa på att shoppa loss.
eyeslipsface.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback