3 dagar, starkt jobbat tjejjen!

Lite finare väder idag trots mulet så regnar det i alla fall inte, vilket är bra.
Eftersom jag tänkt cykla in till stan och glo lite idag.
         
Efter det beroende på hur länge jag är där ska jag väl ta tag i lägenheten. Som ser ut som den gör.
Haha, orkar inte ta tag i den när jag nästan aldrig är här. Men dock så är ju en annan liten varelse här varje dag när jag går i skolan osv. Så då kan det ju åtminstone se hyffsat snygg ut.

Imorgon är en helt underbar dag. John-john fyller 2 år minsann. Och det ska firas, på ett eller annat sätt.
Han är inte så liten längre fast ibland beter han sig väl som en bebis.

jaja har inte mycket mer på hjärtat just nu.
Livet rullar på trots motstånd.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback