cykeltur i bromma, zoo apor och pakethämtning


Saknar Ida och hennes vovvsingar idag, våra hundpromenader och bigbrother dagar ;)
Det vart riktigt tråkigt när du flyttade härifrån, en tjejkompis är något jag behöver vissa dagar.

Idag har jag cyklat med Jonna, virrat bort oss, eller jag får väl ta på mig all skuld till det kanske. Haha.
Skulle bara till Bråstorp och ja vi hann cykla på en hel del nya platser innan vi kom fram till rätt ställe.
40 minuter tog cykleresan dit bort, hemvägen gick så mycket snabbare högst 15 minuter skulle jag tro.
                                    
Skulle från agneshög till bråstorp. men åkte först till bromma samt smedsby och virrade omkring sedan efter mycket om och men så hittade vi vägen till bråstorp. Hemvägen vart raka vägen istället.

Nu under kvällen har jag krånglat som fasen med mitt ex.jobb.
Skulle skicka in lite formulär som hela tiden bara krånglat. Jaja, alltid ska man lära sig något.
Nu ska jag snart ha webb möte och fram tills dess glor jag lite på Big Brother.

Har inte hunnit med någon körteori alls idag, får se om det blir bättre ordning på det imorgon. Vill ju lära mig!
Har dock hunnit gå en hundpromenad med Nettan o Nomy och ja.., jag och john-john för er som inte förstod.
Men john-john är en pain i sitt halsband men utav hans vgw bälte försvinner hans päls. så jag är i dilemmat bra promenader och skavsår eller dåliga promenader och skonsam mot benen. För john-johns bästa väljer jag såklart bara vanligt halsband som inte skaver.

Nu ska jag ha möte
sen får vi se om jag går över till Nettan ikväll.
Beror väl på.

Puss hej kramar till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback