när man bara kan se på uppifrån, ibland vill jag bara..

Idag drar jag, Nettan och jonna till Linköping senare i eftermiddag för att se filmen
the lucky one. Ska bli riktigt mysigt :) Det är alltid lika kul att åka till linköping för att se på bio, det är mer bioupplevelse där än här i Motala. Plus att hela resan gör det så mycker kuligare.
                                

Ja annars tycker jag bara dagarna rullar på, snart är det inte långt kvar av terminen och jag ser fram emot sommaren, hoppas på mycket jobb och umgås med familjen, framför allt syster!

Kommer så klart sakna allt här uppe, men jag hoppas allt kommer att vara helt jävla perfekt.
Jag vill ha ett bra liv och jag ska försöka ordna upp mitt till det absolut bästa jag kan.

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva, försöker vara påhittig men det känns som jag lagt hela bloggen lite på sidan av mitt liv. Vet ej varför. Hoppas på förbättring.
Sitter inte så mycket framför en dator längre, det blir mest mobilkoll på mejl o fb.

jaja bortförklaringar som alltid.
MEN jag ska försöka ;)
nu ska jag dock se klart filmen vi ser på.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback