en lång väntan till det bättre

   
 
Idag skulle jag hinna med många olika saker, men nu är redan klockan 1 och jag känner mig snarare stressad.
Ska hinna med att dammsuga lägenheten, färga håret, duscha och packa bland annat.
Senare ska vi också gå på kalas och innan det ska vi dessutom hunnit äta mat. Men jag hinner nog med allt, förhoppningsvis.
 
Idag fick jag ett glatt samtal angående en jobbintervju. Ser fram emot intervjun när den äger rum och samtidigt fortsätter letandet på jobb. Imorgon åker vi till Hultsfred som planerat, ska bli kul med en liten roadtrip även om jag kommer spendera mestadels av tiden på skolan. Så känns det en då skönt att få komma hemifrån lite, se något annat liksom.
 
Har inte så mycket mer på hjärtat egentligen ska börja med allt nu.
Jo en sak till, Håkan kom igen släpp albumet på Spotify snart.
Ha en bra onsdag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback