det kommer aldrig va över för mig

 
Längtar till vintern och kylan, längtar tills jag får färga om mitt hår och längtar sjukt mycket till tända ljus överallt i hela lägenheten. Längtar också tills jag får världens finaste film hemskickad i brevlådan åh för att inte tala om julafton och allt jävla mys och krimskrams överallt. 

Annars idag är jag ledig, börjar jobba imorgon bitti igen och slutar nio dagen efter. Men ser faktiskt fram emot det, blir en lite roadtrip till huvudstaden. Ska bli roligt!
 
Idag står handling och tacosmys högst upp på listan av saker att hinna med + packa mina grejer inför morgondagen. Helgen kommer att spenderas tillsammans med Jonny och Jonna, även Jerry till och från. Får se vad vi hittar på den tiden jag är med här hemma.
 
Men nu ska jag göra mig iordning lite inför dagen och vänta på att Nettan mår lite bättre ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback