Nu har jag ramlat gatan klart

Idag sitter jag hemma och hundvaktar lite, nettan jobbar nämligen till klockan 16.00.
Båda hundarna ligger just nu och vilar, vilket är skönt för min del. Så jag slipper ha stenkoll på dem. På vad dom gör och vad dom inte gör. Ska bli skönt nu efter de här 10 dagarna när man kan släppa lite på uppsikten.
 
Nu på lördag är äntligen medicinen slut också så då slipper vi även den ritualen.
På måndag blir det ett återbesök hos veterinären så får vi väl se vad dem säger. Hoppas på bara positivt och att det ser bra ut. Jag tycker åtminstone det ser helt okej ut och det läker fint.
 
Jag och Nettan har varit väldigt flitiga med flyttpackningen och har faktiskt inte alls mycket kvar i min lägenhet. Därför drog vi hit min dator igår så jag slipper sitta i en flyttkartong och plugga om dagarna. Och det känns mest naturligt att ta hit den då jag i stort sett är här 24/7.
   
 
Yesbox. Annars längtar jag väl mest tills vi får flytta in i nya lägenheten. Mest hela dagarna längtar jag.
 Men det som står närmast schemat som jag också längtar till är att vi ska ner till Hultsfred snart.
Då jag ska gå i skolan och jag sis och nettan även ska åka på roadtrip till Västanvik.
Nu ska jag återgå till läxorna och sedan blir det nog en promenad med vovvarna och börja laga maten så den är färdig tills Nettan kommer hem.
 
Ikväll blir det seriemys på hög nivå. Vi ska unna oss lite ledighet från flyttpackandet.
Ha det gott, ät en stock!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback