veckan som går

 
 
Har hänt en hel del sedan sist tror jag nog bestämt.
Har varit på skolan hela helgen som var och det var riktigt lärorikt samtidigt kändes det väl sådär med vissa saker. Men ångrar inte valet av skola och utbildning. Definitivt inte!
Allt känns super.
 
Ja annars har jag och Nettan varit och kollat på en lägenhet och tackat ja till den, ändrat med allt som har med el,bredband och sånt att göra hela morgonen idag. Samt ringt och bokat tid för kastrering på John-john så nästa onsdag blir det bollklippning för hans del.
Annars har jag mest bara gjort läxor den här veckan.
 
Resten av den här dagen blir fortsatta studier en stund, där efter storhandla maaaaat!
Yes annars har jag inte så mycket på hjärtat just nu.
Jo föresten kan visa vart vi ska bo. *Där borta pekar från min balkong*
Samma gård som jag men i ett annat lägenhetshus.
 
Åh föresten en sak till. Det har snöat och snöar konstant här nuförtiden. Skulle inte våren komma?
Jaja, fint är det i alla fall. Men det behöver kanske inte komma så mycket mer snö?
Allt känns bra!
Puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback