vill inte ta ifrån dig din frihet

The fosters- bästa serien för tillfället. 

Ja ni, dagarna går fort förbi tycker jag. Jobbade hela förra veckan förutom i söndags. Idag provjobbar jag från eftermiddagen till kvällen och sedan pågår jobb varje dag fram tills lördag-kvällen. 
 
Känns både bra och jobbigt, känns bra att få alla pengarna i slutet av månaden och att få jobba med alla dessa fantastiska människorna.  Men det stressar sönder mig att jobba på fyra olika platser till och från, hit och dit. Men men vad gör man inte för att överleva. Ska absolut inte klaga. Så länge jag klarar av detta så funkar det fint :-) Är bara glad att jag faktiskt har sommarjobb så vi överlever  
 
Yes, annars hinns det som sagt inte med mycket mer än att bara äta,sova och promenera med hundarna när jag jobbar varje dag. Men i lördags/söndags har jag hunnit med både Kalas och seriemys med jonna och älsk. 
Nu ska vi närsom gå ut och promenera med hundarna och även kika lite efter Atos.
 
Ha en bra dag! 
Skönt att få sova hemma ikväll i alla fall  
Saknar mina fina här hemma när jag sover borta som tusan ju. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback