det du gör har jag redan gjort det du säger nu har jag redan sagt

   
   
 
Lördag.
Gick en promenad bort till cirkus området, badade hundarna och kollade på hästar och kameler som stod utanför. Har även varit över hos Jenny och firat henne. Spelat minigolf senare på eftermiddgen tillsammans med alla grönfossare och kvällen spenderades hemma tillsammans med älsk, Jonna och vovvarna med serier, mackor och godis.
 
Söndag.
Idag har jag städat lägenheten och duschat, nettan meckar bil och senare ska vi nog över till Nettans mamma och säga grattis på morsdag, ikväll blir det taco-mys och serier. 
Annars ska vi nog försöka vara ute så mycket som möjligt, ja menar man får väl passa på när det är fint väder? Spela krocket, eller kubb tror jag nog att det blir :)
 
Ha en bra morsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback