I don’t know where I’ve been But I know where I want to go

  
  
Lediga dagen idag, fick jobba över igår och var tok trött när jag gick och la mig.
Men oj va kul livet är just nu, känner mig levande än på så länge. Dock saknar jag ju ihjäl mig utav familjen här hemma när jag jobbar såklart, men det är alltid lika kul att få komma hem och man känner sig alltid lika älskad och saknad 
 
Idag är jag mest bara irriterad på skolan. 
Folk verkar inte förstå sig på deadlines och jag hatar grupparbeten idag.
Är så himla arg på folk som inte tar skolan på allvar? ja menar varför då ens gå den här utbildningen..
åhh.
Jaja, jag har gjort det jag kunnat än så länge i alla fall (MIN DEL av skiten.)
 
men men ska släppa det.
det är inte mitt problem, det är deras.. 
Nu ska vi närsom ut med vovvarna och efteråt äntligen (förhoppningsvis) spela krocket. 
 
Hoppas alla där ute får en UNDERBAR dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback